Kontynuując, akceptujesz Regulamin sklepu i Politykę prywatności.
Brak produktów
Regulamin Sklepu Internetowego mcm określa zasady zamówień oraz sprzedaży towarów za pośrednictwem mcm-gizycko.pl . Złożenie przez klienta zamówienia na określony towar oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu.
Zamawiający wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez firmę Mazurskie Centrum Myśliwskie Sp. z o.o. w celu realizacji umowy zakupu.
WARUNKI OGÓLNE I WARUNKI SPRZEDAŻY
Właścicielem Sklepu Internetowego jest:
Mazurskie Centrum Myśliwskie Sp. z o.o., z siedzibą w Giżycko przy ul. Armi Krajowej 4.
NIP: 845-19-55-840,
REGON: 280439799,
POZYCJA KRS W REJESTRZE PRZEDSIĘBIORCÓW - VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, SĄD REJONOWY W OLSZTYNIE KRS: 0000339250
1. przy odbiorze przesyłki - przesyłka pobraniowa
2. wpłacając na konto Sklepu Internetowego w terminie do 7 dni od daty zamówienia
3. Płatności elektroniczne za pośrednictwem serwisu PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (adres siedziby:
ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000274399, akta rejestrowe przechowywane przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, kapitał zakładowy w wysokości 4.000.000 zł w całości opłaconym, NIP: 779-23-08-495.
WARUNKI REKLAMACJI
Zasady zwrotu towaru zakupionego na www.mcm-gizycko.pl
Odstąpienia od umowy
*Na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827, dalej „ustawa”) oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny art.2 ust.1 istnieje możliwość dokonania zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni zgodnie z art.10 w/w ustawy. Jednocześnie informujemy, że w celu dokonania zwrotu niezbędne jest skontaktowanie się z nami pod nr telefonu (0 87) 428 15 19 lub mailowo sklep@mcm-gizycko.pl celem ustalenia warunków zwrotu. Towar powinien być zwrócony w fabrycznym opakowaniu. Do zwrotu należy dołączyć kartkę z danymi do przelewu i krótką informacją o zwrocie towaru. Nie wymagamy formularza zwrotu, wystarczy odręcznie napisana informacja.
*Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawartej na odległość: formularz
*Przelewu zwrotnego dokonujemy do 14 dni, oprócz równowartości ceny towaru zostaje zwrócony koszt doręczenia zamówionego towaru – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie. (Podstawa prawna: art. 33 i 34 ust. 2 i 4 ustawy o prawach konsumenta)
*Kupujący pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania), chyba że przedsiębiorca:
lub
*Konsument jest odpowiedzialny wobec sprzedawcy za zmniejszenie wartości rzeczy w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób. Ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Jeśli tak robi, przedsiębiorca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru.
*Art. 38 ustawy o prawach konsumenta
Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; Konsument nie ma możliwości odstąpienia w wypadku gdy sprzedawana mu rzecz ulega szybkiemu zepsuciu lub ma krótki termin przydatności do użycia.
5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
Klient ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz o zasadach dostępu do tych procedur (art. 12 ust. 1 pkt 21 ustawy o prawach konsumenta)- więcej informacji
Złożenie zamówienia w Sklepie mcm-gizycko.pl oznacza zaakceptowanie postanowień tego regulaminu. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego, ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz ochronie danych osobowych.
Dane firmy:
NIP: 845-19-55-840
REGON: 280439799
KONCESJA MSWiA: B-021/2010
KRS: 0000339250